21 mar. 2010

Timpul

Stau in Parcul Cismigiu si ma bucur de vremea vrumoasa, de peisajul incarcat cu oameni, perechi perechi si va scriu voua.
Asa ar fi trebuit sa fie. Dar mi-am uitat laptopul acasa ieri cand chiar am fost in Cismigiu, iar acum va scriu de la serviciu. (Pe principiul "Am vrut sa iti trimit si bani dar am inchis plicul")
"A venit primavara!" se aude din cand in cand prin dialogurile oamenilor care stau pe banci sau se plimba de mana. Si eu sper ca de data asta chiar sa fi venit. Timpul a luat-o razna. Timpul in care traim, timpul in care anotimpurile erau fiecare acolo unde ar fi trebuit sa fie. Timpul.
Azi voi vorbi despre asta. Despre timp. Timpul vazut pe diverse site`uri.
Pe www.prezervativ.ro intreaba cineva daca poate face sex la 12 ani.
Pentru fiecare in parte, timpul se pare, chiar trece altfel.
Pentru mine timpul inseamna ceva frumos. Nu cred ca trece prea repede sau ca niciodoata nu am destul. De prin liceu am invatat sa valorific timpul. Sa pretuiesc fiecare minut.
Timpul inseamna trecut, prezent si viitor. Dar ce se intampla cand cele trei se confunda? Ce poate reprezenta mai bine timpul, decac ceasul.
Stateam la serviciu si ma uitam la diverse site`uri si am gasit cate ceva pur si simplu super.
Pentru ceasuri rupte parca din trecut si aduse in prezentul nostru recomand: www.tubeclockdb.com
Unul din preferatele mele este: nixie clock steampunk.

Ceasurile pe lampi sunt, si cred ca vor fi mult timp de-acum in colo, obiecte de arta. red chiar ca valoarea lor va crezte odata cu evolutia tehnologica. De parca am vrea sa nu dam drumul trecutului.
Eu personal prefer modernul. Poate e si varsta. "Sunt tanar Doamna, Inca aripile ma tin! Chiar de ating pe-aproape, Pamantul cu genunchi". Pe un alt site: http://hackaday.com/ putem gasi sute de lucruri fascinante si tutorial pentru fiecare in parte, pentru a putea sa le construim singuri. Azi pentru ca vorbim de TIMP am sa postez un filmulet pentru un ceas construit din cateva leduri, un motoras de HDD si putina imaginatie.

POV clock inside acrylic block



Prin rotirea unei suprafete luminate la viteza destul de mare se creeaza iluzia de dunga, urma de lumina. Prin revenirea pe acelasi traseu cu aceiasi lumina se poate creea o imagine stabila. Si cand intra in calcul si un program de calculator, atunci se poate numi spectacol.
Enjoy:



Cu asta va spun ramas bun voua celor 5 cititori ai mei. Daca v-a placut, puteti trimite adresa mea de blog http://www.pisoiashy.blogspot.com/ si altor persoane care ar putea sa se bucure de postarile mele. Si numai daca imi veti scrie la un moment dat ceva, pot sti daca numarul vostru, celor 5, se va scrimba.
Morala de azi: Timpul trece, Blogurile raman.
Pe data viitoare cand probabil visatorul nostru de apocalipse primeste o noua sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu