20 mai 2010

Concert Baniciu In Fire

O noua zi in Fire. Un nou concert. Revine Baniciu. Nu ca si cum am facut mare branza din punct de vedere financiar daca trecuta cand a cantat el. Dar concertul a meritat.
Ajuns aici dau de cine altul decat Titus. Care se junca la sunet, deci iar a trebuit sa corectez dupa el. Pana acum mi-a cerut ceva reglaje care vor ramane asha fix pana la inceputul concertului. Dupa ce incepe fac eu sunetul asha cum shtiu eu ca suna bine. Lume ??? Cum spune poetul in stilul lui romantic "CACALAU"
Vedem ce o fi ... sper sa nu se mai asheze Baniciu iar cu scaunul pe cablul meu, sper sa nu mai pice curentul, si sper ca grasa din spatele meu sa se miste sa pot si eu respira. In alta ordine de idei:, imi cer scuze ca nu am mai scris demult dar mi-am facut cont pe Facebook ferma de acolo imi mananca tot timpul ... ... ... si imi place :D
Scurt si la obiect ...
Morala din acest moment ... ... ... : "2 10"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu