31 mai 2011

Mirea S.A.

Pentru ca nu vreau sa mai aud in viata mea "Da` sti ca nu e melodia ta" ... si pana se va posta pe un sait cu cantece ... iata versurile asa cum le-am scris eu!

S: Sol la Re Sol

R: mi Do Re Sol

Mirea S.A.

1. Am cunoscut'o intr'o seara

Eram intr'un muzeu de ceara

Am incercat sa o sarut

Ea a crezut ca vreau s'o…

R: S'o duc la mine acasa

Sa mi'o fac mireasa

Impreuna noi sa fim

Sa ne iubim sub luna

Sa tina o saptamana

Si'o sa ne mai auzim

2. Am cunoscut'o intr'un bar

Statea pe'un scaun cu spatar

Langa ea am vrut sa ma mut

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

3. Am cunoscut'o intr'un parc

Era langa un alt baiat

Am vrut o floare sa'I aduc

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

4. Am cunoscut'o la nudisti

Era atractie de turisti

Am vrut sa'I fac castel din lut

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

5. Am cunoscut'o la o cabana

Rucsacul ii facu'se rana

Am incercat sa o ajut

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

6. Am cunoscut'o in discoteca

Avea tinuta perfecta

Am vrut sa'i ofer un suc

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

7. am cunoscut'o la ploiesti

Era intr'un magazine cu pesti

I'am spus ca pestii imi plac mult

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

8. Am cunoscut'o la o chitara

Si'avea in mana o tigara

M'am apropiat sa'I cant

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

9. Am cunoscut'o de pe net

Am vrut sa'I dau share un billet

Avea un mesaj foarte scurt

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

10. Am cunoscut'o pe la tara

Am invitat'o in camara

I'am oferit sa bea Vermut

Ea a crezut ca vreau s'o…

R:

11. Am cunoscut'o la Baneasa

M'a invitat sa'I vad casa

Mi'a propus ca sa ma mut

Dar nu vroia decat s'o fut

R: Pe ea am luat'o acasa

Caci mi'am gasit mireasa

Si impreuna acum suntem

Si ne iubim sub luna

In fie ce saptamana

Si'aproape zilnic ne vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu