29 ian. 2010

Ce faci daca "te mananca in talpa"

Se pare ca viata mea are un spirit al umorului la fel de dezvoltat ca si al meu.
Azi m-am lovit de o alta dilema. Deja ma gandesc sa nu cumva sa devina un blog al celor mai ciudate intamplari si/sau situatii. Azi, cand ma pregateam de plecare, deci ma grabeam, am intampinat o mica situatie. Nu noua de altfel. Adica s-a mai intamplat sa ma manance in talpa. Scarpinam nitel si gata. Dar nu si azi. Azi cineva s-a gandit sa rada de mine. Azi m-am gadilat singur. Si nu era foarte placut. Adica bine .... radeam .... dar asta nu inseamna ca era de bine. Adica na. Daca iti poti imagina, ma manca in talpa. Trebuia sa ma scarpin. Dar cand faceam asta ma gadila groaznic.
Deci dilema de azi: Cum te scarpini in talpa fara sa te gadili???
Sunt sigur ca raspunsul se afla undeva in toate acele filme cu sunet intarziat de voce si lovituri, la care salivam cand eram mici si credeam ca sunt cursuri pentru arte martiale si disciplina.
Eu sunt singurul vinovat. Nu am fost destul de atent la Karate Kid. Doar asa as fi putut "sa gasesc echilibrul". In cazul meu intre scarpinat si gadilat.

Pei hai sa fie si o morala la toate acestea ...

Morala: Ouale nu cresc in pom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu