18 ian. 2010

Ninge! (sau) "Stiu eu o scurtatura!"

A`nceput de ieri sa cada (...), si a cazut si azi`noapte, si un pic azi dimineatza. Nu mult, dar nici cat sa fie spulberata de vant inainte de a se aseza. Asa incat, ea, Zapada, blanda a asternut un covoras alb. Bucuria copiilor = cosmarul soferilor. mereu anuntata, ea, Zapada, ii prinde de fiecare data pe cei "responsabili", cu pantlonii in vine, nepregatiti, "N-am stiut domne..." ridicand din umeri nevinovati... "cum am adormit, hop ca a si inceput sa ninga". Traficul binenteles, a fost primul care s-a uitat incruntat aruncand ceva vorbe peste umar... si de-aici toate... "Draga vezi ca iau si eu X5`ul azi, ca vad ca a nins" striga ea din capatul scarilor abea coborate in haina ei de blana, care se intreaba in tacerea ei "oare de data asta va sti sa dea si inapoi???" "IUBITO... SIGUR NU VREI SA ASTEPTI SOFERUL???" dar ea a iesit demult din casa... si ea, si cealalta, chiar si el care abea a luat carnetul si habar nu are care este diferenta intre masina si sanie dupa o mica temperatura sub zero grade, dupa ce a nins un pic. Si uite asa mai multe masini, mai muta precautie, mai multe injuraturi, si toate pe acelasi metru patrat. Si ma mai intrebam de ce nu a venit painea azi.
Dar stai ... "stiu eu o scurtatura!" Si asa ne aducem aminte de toate stradutele din spatele blocurilor, paralele cu sensul pe care ne deplasam, pentru ca pe scurtaturi nu putem sa facem asta. Pentru ca asta cum noi ne-am adus aminte de ele, RESPONSABILII le-au uitat.
Concluzia : Mamaliga rece e ca fata care a fost virgina ieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu