16 mar. 2010

Chance

V-am promis o insiruire de ganduri. O serie de versuri nascute dintr-un semn de intrebare, scrise fara a stii ce urmeaza, traite odata cu personajul si incheiate, chiar si spre surprinderea mea, tot cu un semn de intrebare.

I wake up one day.
Dark clouds were covering the sky,
Shadows were moving everywhere.
I coudn't get out of bed, I wouldn't dare.

The Light was fighting to break free,
My eyes were closed but I could see,
There was no hope, there was no use.
The Light will lose.

The flames are rising from the ground.
The Wind blows hard to put them down.
From the flames came something big.
Took one breath, swallowed the wind.

Silence falls upon the war...
The sun, the Light will be no more.
First day and the light was gone,
Five more days were now to come!

I wake up frightened in my bed,
It was just a dream I said.
I OPENED THE WINDOW TO SAY IT REAL LOUD.
I stop, I look, I see a cloud...

Povestea unui EL trecut printr-un cosmar, lasat sa decida daca ceea ce a visat ar putea deveni realitate.
Dupa multe luni de la insirarea acestor randuri au venit si altele...
Promit ca in curand veti avea si voi parte de: "Second Chance".

Astept parerile voastre, cei cinci cititori ai mei, dar mai presus de toate, astept previziuni despre ce ar putea sa contina a doua povestioara.

Morala: Fumatul dauneaza grav sanatatii, noroc ca vine 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu