3 iun. 2010

Blogul de dimineata

Dragi mei cititori ai aberatiilor ..., pardon, blogului de dimineata. Voi incepe cu sfarsitul caci nu am mijloc sau inceput.
Deci ... concluzia pentru azi este : Traiasca mamaliguta calda si oul bine prajit!
A da .. si beti Tuborg. Fiind sponsor principal al evenimentului ce va aduce o caruta de formati geniale pe plaiurile noastra mioritice, tuborg ofera o caruta de bilete moca si sute de mii de beri lafel de gratuite. Prietena mea a luat 3 seturi de 6 beri de la 3 tuborg cumparate. In jurul meu in aceeas zi cred ca au fost cel putin 200 de beri castigate si cam 5 bilete la concerte. Si toate nu numai in aceeas carcima, dar chiar in aceeas camaruta mica din carcima cu 4 mese. Chiar ma intreb ce o fi fost in toata carcima per total. Din cate am intzeles s-a postat pe blogul carcimi ceva de genu ... s-au casticat atatea bilete, atatea abonamente pentru toate zilele concertelor, si sute de beri ... la comenturile acelui poste erau numai postari de genu .. :am luat si eu inca un bilet, si eu, si eu, si eu ... si sa nu uitam ... toate in acelas loc. Locul se numeste Terasa E Varza. Un loc mult iubit de mine si des frecventat. Ne vedem acolo sau poate in seara asta la concert ... hai pa pa pa ca e dimineatza si vreau sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu