3 feb. 2010

Care este diferenta dintre o gaina ...

Care este diferenta dintre o gaina? sau Tampeniile care suna bine
Raspuns: Are doua picioare drepte si paralele, dar mai ales stangul
Stateam si ma gandeam ca azi ar trebui sa mai scriu un post. Asa m-am gandit eu. Asa mi-am propus. Sa nu scriu unu in fiecare zi, ci unu cam la doua zile. Pentru azi ma gandeam sa scriu ceva cult.
Adica numai tampeni pe care nu le inteleg nici eu cel ce scriu.
Cu ceva timp in urma, am scris ceva versuri. (Sau tampeni cu rima)

Tu cel de azi
Spre cel de maine, bratele-ti arunci
Dar sa-l ajungi
Inspre trecut trebui sa fugi

Trecutul sa il vezi si sa il ierti
Si doar asa vei reusi sa-nveti
Ca alergand, fugind mereu de tine
Sa calci incet si sigur catre maine



Eu nu am inteles nimic nici atunci, nici acum.
Astept parerile voastre. (De la voi cei 4 cititori ai mei)

Morala de azi: Pe casa in panta, cate-odata ploua drept.

Azi merge si un citat. Pentru ca sunt multe tampeniile care suna bine, si sunt adesea folosite, de multe persoane cu rezonanta. Si nu ma refer la zona politica.
"Erata. Gaura-n ciment. Haul nefiintei, ce se naste sub noi, atunci cand stam chirciti pe o buda turceasca."
Florin Chilian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu