27 feb. 2010

Fire 25.02.2010

In aceasta saptamana a avut loc un eveniment special in Club Fire, in cadrul serilor Vampy & Friends. Am avut placerea de a ne bucura auzul, nume cunoscute in lumea folk`ului mai putin consacrat, nume precum Ovidiu Scridon, Marius Matache, Preotelu` (care ne va bucura si saptamana viitoare cu intreaga trupa din care face parte, intitulata "Acum"). Vampy si cu mine, am deschis seara asa cum se cuvine, dupa care au venit val dupa val, cei mentionati mai sus, fiecare avand cate-o serie de surprize chiar si pentru noi organizatorii. Alaturi de cei mentionati deja, s-au mai alaturat Dan (un vechi prieten al serilor din Fire) isotit de fluierul sau, Alin (un alt vechi si bun prieten), cu vioara sa. Impreuna, se poate spune fara modestie, au facut SPECTACOL. Alaturi de noi a fost si trupa Micul Paris, o trupa relativ nou infiintata, dar avand in componenta oameni cu greutate in muzica de gen si zeci de ani de experienta. Sper sa nu va fi plictisit incercand sa redau un sambure din atmosfera traita de noi, si sper ca si pozele ce vor urma, sa ma ajute sa fac asta. Vizionare placuta.


DESCHIDEREA SERII



MARIUS MATACHE insotit de un bun prieten de-al sau



"PREOTELU`" si cu mine



DAN, PREOTELU SI EU



PREOTELU & OVIDIU SCRIDON



PREOTELU, OVIDIU & MARIUS



TRUPA MICUL PARIS



DAN, VAMPY & ALIN



DAN, VAMPY, OVIDIU & ALIN



EU, OVIDIU & ALIN


Seara s-a transformat in noapte si chiar a ciupit din dimineata. Surprizele s-au tinut lant. Nu pot decat sa va urez un sincer "Ne vedem joi", pentru a va convinge si voi, cei 5 cititori ai mei.
Despre blog, pe data viitoare cand am poze cu cei mai comici copilandrii.
Morala: "Mai du-te ba la cate un spectacol, ca poate merita" (asta in spiritul Radio Guerrilla)

2 comentarii:

  1. In timp s-au anuntat prin diverse metode ca sunt cititori ai blogului meu. Gen : "Voi cei doi cititori ai mei" si ma suna cineva si imi spune "vezi ca ai trei" ... si asha mai departe.

    RăspundețiȘtergere