13 feb. 2010

Facerea si "A"facerea lumi

Gramatica perversi`limbi romane.
Ce timp este folosit in propozitia: "Tu nu trebuia sa te fi nascut"?

Raspuns: Prezervativ imperfect.



Spuneam ieri ca vreau sa scriu urmatorul post despre Dumnezeu.

Cu o mie de argumente pro

si o mie de argumente contra ma pot numi una din cele mai enervante persoane cu care se poate avea un dialog pe acest subiect.

Filozofeala despre religie poate fi excesiv de diversificata.

De la discutiile despre ce presupune biserica: loc de inchinaciune si legamant sau institutie de control, de la sarbatorirea nasterii lui Iisus in decembrie cand el s-a nascut toamna, de la biblie la vechiul testament cu evreii si coran cu musulmanii si nu in ultimul rand, placerea sadica de a incerca sa conving un ateu, ca ar fi mai bine sa creada in ceva.
Si da! Daca va intrebati cumva, voi cei 4 cititori ai mei, am scris si cateva versuri despre asta. Sper sa va placa si sa va bucure.

Dredinta oarba

Asculta tu muritorule cuvantul meu
Caci eu sunt creatorul tau, sunt Dumnezeu
Asculta cuvantul meu, porunca pentru tine
Inchide ochii, trebuie sa crezi in mine

Lipeste-ti mainile la piept
Tu pumn de pamant rupt din desert
Ingenuncheaza si da-mi credinta oarba
Sufletu-ti insetat, lumina-mi sa o soarba

Sunt imparatul tau, unicul Dumnezeu
Iubeste-ma mai mult, atunci cand ti-e mai greu
Sacrifica-te trup si suflet mie
Si vei trai ca spirit, pe vecie
.

Scrisa acum multi ani cu o concluzie pe care o dau si azi pentru acest sfarsit de post.
Nu vreau sa dau credinta oarba!!!
In urmatoarele zile, in urmatorul post (daca nu intervine ceva mai interesant) voi scrie partea a doua, reprezentand "oferta partii intunecate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu