5 feb. 2010

Poze cu prea multa realitate

Am pentru inceput poza castigatoare la categoria Cea ma sadica gluma posibila



Continuam cu demonstratii fotografice pentru care merita sa iubim femeile







Acestea sunt pozele care pun punctul pe "i" in expresia Pozele spun mai mault de o mie de cuvinte

Pentru poze similare, pareri, impresi sau povestiri despre situatii similare traite de voi sau auzite prin vecini, va invit ca de fiecare data sa postati la randul vostru un comentariu.
Cu asta imi i-au ramas bun de la voi cei 4 cititori ai mei, de aici din Club Fire, unde la seara folk, din fiecare joi eu tin sunetul, cant si nu numai.

Morala pentru azi, asa cum v-am obisnuit, cu o ascunsa legatura cu postul de mai sus:
Ultima picatura tot pe crac se duce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu